segunda-feira, 28 de novembro de 2011

Jonathan Adler white and green || Branco e verde do Jonathan Adler

Jonathan Adler is one of the great designers of the world. He is very creative and has developed some products which are on my top five. He is that kind of designer that makes you like something that you didn't expect to like. Is is the case of this White and Green Mix. See these Jonathan Adler's products I have picked up for you.
~~~~~~~
O Jonathan Adler é um dos grandes designers mundiais Ele é muito criativo e desenhou produtos que estão no meu top five. Ele é um dos designers que faz com que gostemos de algo que não esperávamos gostar. É o caso deste mix Branco e Verde. Vejam estes produtos do Jonathan Adler que eu escolhi para vos mostrar.

All images from Here

I am a girl of Blues... If it wasn't for him I would never think that lamp (one of my all time favorites) could look good in green. The same thing about the banquette!!! 

Eu sou uma rapariga de azuis... Se não fosse por ele eu nunca acharia que aquele candeeiro (um dos meus favoritos de todos os tempos) pudesse ficar bem em verde. O mesmo se passou com a banqueta!!!

Do you like green? 
Gostam de verde?

Sem comentários:

Enviar um comentário